Jumat, 30 April 2010

Alahai justin~~~

adeh... cmne nih?? aku dah lekat dgn sorang lagi artist nih...haru2... before takde la mnt sgt.. tapi lepas tengok Video nih...







....aku terus lekat dgn dia... asal la dia muda dari aku? Asal la dia dok jauh nun di seberang 2 3 4 5 laut sana nuh? Asal la dia cute sgt... eheee... yang taleh terima tuh asal la dia tak dedicatekan lagu ni dekat aku? Asal Taylor Swift pulak yang beruntung.. adeh...
weyh... dia pandai main gitar tuh... waduh waduh! Aku ni dah la sangat addicted & obsessed dgn alat muzik yang satu ni...





P/s 1:- selain lagu favorite girl ni banyak laga lagu dia yg agak latest la jgk... err kot? best2 giler.... One Love. First Dance... Bigger... try la layan.. Baby dengan One time pun okey. sure tangkap punya la... eheeee...

p/s 2 :- agak2 la.. kalau aku balik kedah nanti ckp dekat ma dgn abah... "ma...bah nak kawen dengan justin bieber boleh?" Apa la respon diorang eh? hmmm....*thinking*

Tidak ada komentar:

Posting Komentar