Jumat, 30 Juli 2010

Tag n Award From Miz Kimia... =)

Tag @ award ni Miz ruha yg kasi. 1st time ni aku dpt award@tag dr bdk kimia ni... eheee... thanks weyh! =)



1. kenapa follow blog tukang tag ni?

sbb pa eh? sbb aku rasa nak follow aku follow je la.. salah kew follow blog member ah? =)


2. apa yang anda impikan dalam hidup anda?
banyak.... nak sebut satu2 kang x cukup page lak... takpe ar.. aku sebut satu jew... impian aku, nak sukses dlm hidup... *semua org ada impian yg sama kan??*


3. siapa yang bermakna dalam hidup anda?
semua la. yg aku dah kenal and bakal aku kenal... =)


4. apa aktiviti masa lapang anda dan mengapa?
1) typing
2) baca2
3) dgr muzik
4) watching
5) blogging
6) and so on.... =)


5. apa anda buat jika susah nak tidur?
layan muzik
baca novel
taip entry
tengok movie
berangan!!!

6. apa perkara yang anda buat sebelum tidur dan selepas terjaga dari tidur?
of cos la baca doa b4 tidur. Bila aku bangun tidur je... aku tarik nafas panjang n ckp Alhamdulillah sbb aku dipanjang umur lagi hari ni ... =)


7. apa pandangan anda terhadap orang yang suka
mengikut emosi, hawa nafsu (amarah) dari akal fikiran?
jiwa kacau
akal tak panjang
maybe dia tak cool macam Carl... kot??? eheee...


8. bagaimana caranya anda atasi stress?
pejam mata, tarik nafas panjang2 then hembus perlahan-lahan. *buat 10 kali tanpa henti*
makan kuaci/coklat/ais krim
busykan diri
bukak muzik kuat2
duduk sorang2
baca komik/novel


9. siapa orang yang anda kagumi dalam dunia ini?
Nabi Muhammad S.A.W
tokoh2 Islam
abah
mama
tokoh2 yg membangunkan negara
orang yg pandai main muzik especially gitar


10. apa yang anda harapkan dari blog tukang tag ni dan tukang tag ni sendiri?
semoga miz ruha berjaya habiskan study dia dgn sempurna tahun ni, berjaya dlm hidup n may Allah bless you... Amin....



maka dengan ini saya mengisytiharkan bloggers yang ditag adalah seperti berikut

>Kak gee

>cucuratap

>kasih

>bulanhijau

>anda semua yg tengok tag ni... anda ditag!!! =)


p/s :- ok, ruha aku dah jwb.. memuaskan x jwpn2 aku?? ehee.. thnks wei kasi award ni dkt aku... =)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar